Szkolenia rad pedagogicznych
Oferta szkoleń jaką prezentujemy nie jest wyczerpująca. Jest jedynie propozycją, podstawą do wybrania szkolenia jakie Państwu odpowiada najbardziej. Możemy przeprowadzić również szkolenia na zaproponowane tematy przez Państwa.
Aby zamówić szkolenie trzeba wypełnić kartę zgłoszenia i przesłać ją na nasz adres e-mail. Po uzgodnieniu terminu i ceny dostarczyć podpisany oryginał.
– NARKOTYKI I DOPALACZE – NOWOŚĆ!!! – opis
– RYSUNEK DZIECKA, CZYLI JAK OGLĄDAĆ I INTERPRETOWAĆ TREŚCI PROJEKCYJNE ZAWARTE W DZIECIĘCEJ TWÓRCZOŚCI PLASTYCZNEJ
– UCZEŃ ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI W SZKOLE OGÓLNODOSTĘPNEJ I INTEGRACYJNEJ W ŚWIETLE ZNOWELIZOWANEGO PRAWA OŚWIATOWEGO
– DOKUMENTACJA UCZNIA ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI (INDYWIDUALNE PROGRAMY EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNE, PLANY DZIAŁAŃ WSPIERAJĄCYCH) W ŚWIETLE ZNOWELIZOWANEGO PRAWA OŚWIATOWEGO
– MODEL KSZTAŁCENIA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W SZKOŁACH OGÓLNODOSTĘPNYCH I W SZKOŁACH Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI
– MODEL KSZTAŁCENIA UCZNIÓW SZCZEGÓLNIE UZDOLNIONYCH W ŚWIETLE ZNOWELIZOWANEGO PRAWA OŚWIATOWEGO
– MODEL KSZTAŁCENIA UCZNIÓW Z NADPOBUDLIWOŚCIĄ PSYCHORUCHOWĄ
– MODEL KSZTAŁCENIA UCZNIÓW ZE SPECYFICZNYMI TRUDNOŚCIAMI W UCZENIU SIĘ NA I i II ETAPIE EDUKACJI
– MODEL PRACY Z UCZNIEM Z AUTYZMEM I Z ZESPOŁEM ASPERGERA W KLASIE INTEGRACYJNEJ I OGÓLNODOSTĘPNEJ
– PRACA Z NOWĄ PODSTAWĄ PROGRAMOWĄ
– NADZÓR PEDAGOGICZNY W ŚWIETLE NOWYCH PRZEPISÓW PRAWNYCH
– WYKORZYSTANIE EDUKACYJNEJ WARTOŚCI DODANEJ DO ANALIZY WYNIKÓW EGZAMINU GIMNAZJALNEGO I OCENY EFEKTYWNOŚCI NAUCZANIA
– INNOWACJE I EKSPERYMENTY PEDAGOGICZNE ORAZ PROJEKTY EDUKACYJNE
– ODPOWIEDZIALNOŚĆ DYSCYPLINARNA NAUCZYCIELI
– ORGANIZACJA TURYSTYKI W SZKOLE W KONTEKŚCIE ODPOWIEDZIALNOŚCI NAUCZYCIELI
– ZMIANY W PRAWIE OŚWIATOWYM – USTAWA O SYSTEMIE OŚWIATY, KARTA NAUCZYCIELA
– WYKORZYSTANIE TABLICY INTERAKTYWNEJ W DYDAKTYCE
– OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
– ZASADY KONSTRUOWANIA AUTORSKICH PROGRAMÓW NAUCZANIA
– UMIEJĘTNOŚCI TERAPEUTYCZNE NAUCZYCIELI, CZYLI JAK EFEKTYWNIE POMAGAĆ UCZNIOM I WSPÓŁPRACOWAĆ Z ICH RODZICAMI
– UCZEŃ ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI W POLSKIM SYSTEMIE OŚWIATY
– ZASADY KONSTRUOWANIA I PROCEDURY ZATWIERDZANIA INDYWIDUALNYCH PROGRAMÓW EDUKACYJNO – TERAPEUTYCZNYCH