Szkolenia rad pedagogicznych

Oferta szkoleń jaką prezentujemy nie jest wyczerpująca. Jest jedynie propozycją, podstawą do wybrania szkolenia jakie Państwu odpowiada najbardziej. Możemy przeprowadzić również szkolenia na zaproponowane tematy przez Państwa.

Aby zamówić szkolenie trzeba wypełnić kartę zgłoszenia i przesłać ją na nasz adres e-mail. Po uzgodnieniu terminu i ceny dostarczyć podpisany oryginał.

karta zgłoszenia szkolenia RP

– NARKOTYKI I DOPALACZE – NOWOŚĆ!!! – opis

– RYSUNEK DZIECKA, CZYLI JAK OGLĄDAĆ I INTERPRETOWAĆ TREŚCI PROJEKCYJNE ZAWARTE W DZIECIĘCEJ TWÓRCZOŚCI PLASTYCZNEJ

– UCZEŃ ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI W SZKOLE  OGÓLNODOSTĘPNEJ I INTEGRACYJNEJ W ŚWIETLE ZNOWELIZOWANEGO PRAWA OŚWIATOWEGO

– DOKUMENTACJA  UCZNIA ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI   (INDYWIDUALNE PROGRAMY EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNE,  PLANY DZIAŁAŃ WSPIERAJĄCYCH) W ŚWIETLE ZNOWELIZOWANEGO PRAWA OŚWIATOWEGO

– MODEL KSZTAŁCENIA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W SZKOŁACH OGÓLNODOSTĘPNYCH I W SZKOŁACH Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI

– MODEL  KSZTAŁCENIA UCZNIÓW SZCZEGÓLNIE UZDOLNIONYCH W ŚWIETLE ZNOWELIZOWANEGO PRAWA OŚWIATOWEGO

– MODEL  KSZTAŁCENIA UCZNIÓW  Z NADPOBUDLIWOŚCIĄ PSYCHORUCHOWĄ

– MODEL KSZTAŁCENIA UCZNIÓW ZE SPECYFICZNYMI TRUDNOŚCIAMI W UCZENIU SIĘ NA I i II ETAPIE EDUKACJI

– MODEL PRACY Z UCZNIEM Z AUTYZMEM   I Z ZESPOŁEM ASPERGERA W KLASIE INTEGRACYJNEJ I OGÓLNODOSTĘPNEJ

– PRACA Z NOWĄ PODSTAWĄ PROGRAMOWĄ

– NADZÓR  PEDAGOGICZNY W ŚWIETLE  NOWYCH PRZEPISÓW  PRAWNYCH

– WYKORZYSTANIE EDUKACYJNEJ WARTOŚCI DODANEJ DO ANALIZY WYNIKÓW EGZAMINU  GIMNAZJALNEGO I OCENY EFEKTYWNOŚCI NAUCZANIA

– INNOWACJE  I  EKSPERYMENTY   PEDAGOGICZNE ORAZ  PROJEKTY  EDUKACYJNE

– ODPOWIEDZIALNOŚĆ   DYSCYPLINARNA   NAUCZYCIELI

– ORGANIZACJA  TURYSTYKI  W SZKOLE  W KONTEKŚCIE  ODPOWIEDZIALNOŚCI NAUCZYCIELI

– ZMIANY W PRAWIE OŚWIATOWYM  – USTAWA O SYSTEMIE OŚWIATY, KARTA  NAUCZYCIELA

– WYKORZYSTANIE  TABLICY INTERAKTYWNEJ W DYDAKTYCE

– OCHRONA  DANYCH OSOBOWYCH

– ZASADY  KONSTRUOWANIA AUTORSKICH PROGRAMÓW  NAUCZANIA

– UMIEJĘTNOŚCI  TERAPEUTYCZNE NAUCZYCIELI, CZYLI JAK EFEKTYWNIE POMAGAĆ  UCZNIOM     I WSPÓŁPRACOWAĆ  Z ICH RODZICAMI

– UCZEŃ  ZE SPECJALNYMI  POTRZEBAMI  EDUKACYJNYMI  W POLSKIM  SYSTEMIE  OŚWIATY

– ZASADY KONSTRUOWANIA I PROCEDURY  ZATWIERDZANIA  INDYWIDUALNYCH PROGRAMÓW   EDUKACYJNO – TERAPEUTYCZNYCH