Zasady rekrutacji na studia podyplomowe

  1. Kandydat zapoznaje się z ofertą studió
  2. Po wstępnej decyzji o podjęciu studiów kandydat składa wymagane dokumenty rekrutacyjne:

Opłata aktywacyjna w wysokości:

Wykaz dokumentów:

  1. PODANIE na studia wypełnione czytelnie i podpisane. Do pobrania tutaj
  2. KOPIA dyplomu ukończenia studiów I lub II stopnia (KSEROKOPIA z klauzulą „potwierdzam za zgodność z oryginałem”)

Kandydat zaproszony jest na spotkanie organizacyjne, organizować je będziemy w październiku u lokalnego Partnera. Na spotkania zostaną zaproszeni kandydaci, którzy spełnili punkt 2 w procedurze rekrutacji.

Na spotkaniu organizacyjnym:

Opisy kierunków studiów podyplomowych i aktualne ceny są dostępne

na stronie  www.praktycznestudia.pl.

Na  stronie można również zapisać się on-line lub poprosić o kontakt SMS/MAIL.

UWAGA: W przypadku rezygnacji ze studiów opłata aktywacyjna nie podlega zwrotowi.